dollytill

Verleden en heden

FIATJE

Een reactie plaatsen

Haarlem.
Het stormde heel hard en het was ijskoud.
Dus besloot ik de kinderen met de auto van school te halen.
Ik had een Fiat 127, klein maar dapper.
Ik parkeerde de bolide langs de stoeprand bij school.  Er stond nog een rijtje auto’s voor me.
Ik trok mijn capuchon over mijn hoofd ter bescherming tegen de regen, haalde de sleutels uit het contact en spurtte de school binnen. De kinderen waren gauw gevonden en we renden de school uit.  Maar de plaats waar de auto moest staan was leeg…
De andere auto’s, die voor de mijne stonden waren inmiddels vertrokken.
Het Fiatje had de benen genomen.. Langs de stoeprand sukkelend, voortgeduwd door de wind, zagen we hem richting kruispunt rijden.
We moesten heel hard rennen om hem nog op tijd in te halen. Hij wilde net gaan oversteken…
Auteur: dollyblogt

Mother and grandmother. Two daughters, one living in Florida USA and the other one in Panama. Got fed up with flying around to see daughters and grandson on the other side of the ocean and decided to move from the Netherlands to Panama. Loving the climate, the beautiful nature and the friendly people. Not loving the traffic jams in the city but even Panamanians hate it so I am not alone with this opinion :-))

Geef een reactie

